3 januari.

Denna dagen har varit bra! äntligen!
Först var jag i stan och shoppade kläder för fulla muggar. Nu har jag dock inga pengar kvar alls :(
eller kanske 20 kronor?
köpte ett par jeans för halva priset, ett par blåa chinos (?), en tunika och en kofta :)
sen åkte jag hem..

vid halv 6 gick jag till johanna och där spenderade jag sen hela kvällen där tsm med Erika!
vi var i alvesta först och åt pizza, sen så köpte vi godis, och sen kollade vi film och sjöng singstar :)
en toppenkväll som verkligen behövdes..
jag skrattade och var glad och hade kul! Det behövdes verkligen!
Tack för kvällen tjejor! <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv :)

2009-01-04 @ 11:36:25
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0