30 januari.

Hej! det var ett tag sedan jag skrev här. I onsdags närmare bestämt, :)
igår var jag inte på datorn i huvudtaget för att jag var upptagen hela dagen.
Pappa hämtade mig efter skolan, och sen övningskörde jag, och även min käre broder var med i bilen!
det var ett riktigt pepptalk man fick av honom, och han tyckte att jag körde bra :D
det är precis sånt man vill höra, tycker om dig emil! <3


körde upp honom till samarkand och pakerade där :O
hade då aldrig gjort det innan men det gick galant! haha :D
jag körde vidare hem hit och hämtade grejor, och sen bar det av till stan igen,
var hos pappa och sen tog jag bussen till Jali..
där var även Linda & Jonna och vi kollade på några filmer,
somnade runt 1.
och sen vaknade man 08.10 idag. onej, lektionen började för tio minuter sedan :O
hoppsan! flög upp ur sängen och fixade oss och sen kom vi till andra lektionen.
Spelade curling på idrotten idag, och det var nice som fan ;D

ikväll blir det myskväll med mamma framför Let's Dance :)
myyyyys! ♥


 bella & jag

klassen

jack (utbytesstudenten) lisa, bella och olle

jag & anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0