6 JANUARI.

jag får väl börja med att säga grattis till Sara! :D <3
18 år idag, det är inte klokt vad tiden går fort!


Idag vaknade man vid kvart  i ett, och då satte man på tvn och kollade på Saltkråkan.
haha, nostalgi! :)
vid tre kom Ante och hämtade mig och vi åkte in till marcus på sjukan. Där var vi enda till 6, då gick vi till bussen och åkte hem. Det var trevligt, och det är kul att Marcus är så pigg! Det gör mig glad...
efter det stack jag hem till johanna där Sara + folket var för att fira henne.
vi sjöng singstar och sådär!

Nu ligger jag isängen och är fettirriterad, men det går väl över det med.
/ CG <3
 





Kommentarer
Postat av: Sara

jag är väldans glad för att du var där iaf ! <3

2009-01-07 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0