allvarliga sömnproblem.

om man kollar tiden när detta inlägg så tror ni säkert att jag är dum i huvudet,
halv ett...
ni frågar säkert varför är du uppe såhär dags när det är skola imorgon?
Jag är inte klok jag vet,
inte nånstans.
men jag har blivit van att inte sova så tidigt även när det är skola, och ändåså klarar jag att komma upp i tid till skolan.
eller okej, tröttheten kommer där efter lunch nångång.
Sen tänker jag varje dag att jag ska gå oh lägga mig en stund när jag kommer hem, men det blir det inte.
Jag blir pigg igen när jag kommer hem och sen drar det igång i samma veva igen, jag är uppe sent!
jag tror jag måste skaffa hjälp för det här funkar inte egentligen.



Kommentarer
Postat av: Mahlin

haha grattis carro!(y)

men jag å robin låg å snackade till typ kl tre inatt eller nåt så om du somnade före det så lyckades du bättre än oss;)

2009-01-19 @ 20:27:51
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0