brist på nått att göra.

Vem?
Vem sov hos dig senast? - elin tror jag :)
Vem tror du tänker på dig just nu? - ingen aning
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - kompisarna
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? - jali
Vem har du senast ringt? - Jonna
Vem kommer du aldrig att förlåta? - jadu, det är en sak som inte tas upp här

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - spindlar
Vad gjorde du i helgen? - jag hade filmkväll och sen tog jag bara det lugnt :)
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? - gråta som ett litet as
Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor och nån ful tröja, sjuk-kläder! ^^
Vad tänker du på just nu? - ingenting
Vad för mobiltelefon har du? - Jag har två mobiler men den jag använder nu är sony ericsson W910i
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? - vit

Är?

Är du snygg? - nej jag själv tycker inte det
Är du brunett? - Jajamän :)
Är du orolig för något just nu? - ja.
Är du lycklig? - japp
Är det snyggt med rosa strumpor? - självklart!
Är du kär? - jag vet inte
Är du mysig? - japp det är jag fan
Är det snyggt att vara riktigt smal? - jao, men inte för smal
Är du ensam just nu? - nej mamma är hemma med
Är det soligt ute? - haha nej!

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - Ja.
Har du blivit sviken av en vän förut? - Ja!
Har du plattat håret någon gång? - japp, alltid
Har du något husdjur? - en kattjävel
Har du hål i naveln? - nej men jag vill
Har blåa ögon? - nja, blågröna
Har du varit i Asien? - nej.

Vill?
Vill du ha en hund? - nej
Vill du att det ska vara soligt nu? - jaaaaaaaa!
Vill du ha sex just nu? - sex är aldrig fel...
Vill du vara singel? - jaopp
Vill du sova just nu? - ja.

Kan?

Kan du cykla fort? - ja.
Kan du sminka snyggt? - det tycker jag väl
Kan du springa långt? - kan man väl alltid, men det beror ju på om man orkar
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? - ja
Kan du bita dig i tån? - jao
Kan du vara sparsam med pengar? - haha, om jag bara vill

Hur?

Hur vill du ha det i ditt rum? - fint men det är det aldrig, haha
Hur vill du bo? - i en egen lägenhet
Hur är ditt drömjobb? - mäklare tror jag
Hur mår du egentligen? - bra tror jag
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - jadu, det var en riktigt bra fråga
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? -  haha, typ koplimanger och prata lite och så.
Hur många solglasögon äger du? - tre men använder 1 par
Hur länge ska du vara vaken idag? - ingen aning ännu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0