Klara Åstrand.

Idag fyller en av mina bästa vänner 18 år.
nämligen Klara Åstrand.
vi lärde känna varandra när vi båda började i samma klass på Katedral, vi blev vänner på en gång. :)
vilken jag absolut inte ångrar. Snarare tvärtom.
Vi har alltid så sjukt kul ihop, våra alla snack om allt möjligt dumt, våra sångröster som inte är bra nånstans.
alla våra snack om bajs ( haha, jag vet vi är sjuka)
jag har jättemånga bara minnen med dig, och jag vet att det kommer komma ännu mer.
Liksom bara när vi åt på Koh Thai och jag grät över att jag fick nån stark krydda i munnen,
Köpenhamn,
när du var min "personliga assistent" när jag hade druckit lite för mkt,
 alla våra biobesök,
alla våra shoppingdagar.

Ja, jag kan hålla på här i evigheter, men alla minnen är ofröglömliga! <3
Jag hoppas att du får världens bästa dag för det är du verkligen värd.
Jag är så glad över att vi är vänner och jag hoppas att vi alltid förblir det!
och i dag blir du 18 år. Myndig, du får göra precis vad du vill. Underbart, haha
och snart tar du körkort och då ska vi åka iväg till alla möjliga ställen och ha kulkul! :D
och nu är det bara (!!) lite drygt 8 månader tills jag fyller 18.
Då är det krogen som gäller för dig och mig!
Jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0