one tree hill.

Söndag, denna tråkiga söndag...
Det som har underhållit mig idag är Jali, datorn och älskade one tree hill!
jag är på en ny omgång nu, första säsongen igen.
är det världens bästa serie så tröttnar man aldrig! :D

jag vaknade upp hemma hos Jali idag igen runt 11, och då chillade vi bara ända tills jag skulle ta bussen hem.
jag kom hem och skulle börja med min powerpointredovisning, men kom på att jag hade glömt böckerna iskolan..
så åt helvete med det :/
jag är jätteledsen för det, verkligen! ^^

Gårdagenskväll blev bra ändå trots att det inte blev nån fest,
jag har vatt festsugen hela veckan :O vet inte vad det är med mig!
haha..
hade istället en liten filmkväll med Jali, jonna & Linda. lika trevligt som vanligt! :)
tycker om de tjejorna <3

Och Jali, vi har umgåtts hela helgen.
men sjukt kul har vi haft, precis som alltid
Du är bäst vännen! <3

/ CG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0