ont i kroppen och trött som ett as.

Hallu!
det enda jag har i huvudet nu är medeltiden, medeltiden och ännu mera medeltid :(
sjukt tråkigt och framförallt onödigt att ha prov om medeltiden?
Liksom, vem bryr sig?
men nog snackat om det.

idag har det inte vatt nån bra dag alls. Efter 2 timmars sömn inatt så tog jag mig upp till slut, vara nära att missa bussen.
Hade mattelektion där jag inte fattar nått alls, fortsatte med engelska där jag inte orkar lyssna på mer tjat om Shakespeare. Men samhällen tog ändåså priset! Läraren satt och pratade om Israel hela lektionen igenom, höll på att somna flera gånger.
visst, Israel är ju aktuellt och så nu men hon behöver ju inte snacka HELA lektionen, utan vi kan väl med säga något?
Inte konstigt att man somnar.

Efter skolan blev det ett badmintonpass. Just nu har jag sjukt on i hela ryggen, och i armarna. och har världens huvudvärk. och på det måste jag plugga! HEJJA!
prov om medeltiden på fredag, 125 tyskaglosor tills imorgon. Skjut mig!
plugg plugg plugg...

Jag är trött som ett as med på köpet.
Nu ska jag in i duschen och sen fortsätta plugga.
/ CG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0