20 juli.

Hejsan!
idag är det måndag och ännu en ny vecka,
bara fyra veckor & tre dagar kvar på lovet...
sen är det skola igen.
Tänk, sista året på gymnasiet, sen är det studenten som gäller!
fy fan vad härligt :D

haha och varför sitter jag och pratar om detta nu kan man ju alltid undra?
men det stämmer ju så varför inte skriva ner det...

Jag försöker leta upp min regnjacka som tydligen är spårlöst försvunnen :O
och sen försöker jag packa med vilket går ännu sämre.
vet inte vilken väska jag ska ha, eller vilka kläder jag ska ha, och detta gäller bara 1 dag.
haha, jag hatar helt enkelt att packa.
Ska strax träffa Johanna en stund, sen åker Emil och jag mot Lagan och sover hos våran morbror inatt
för tidigt i morgon bitti åker bilen mot Göteborg tsm med kusinen och då morbror :)
kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0