ännu en torsdag.

Hejsan!
ännu en dag i mitt liv över, haha.
vad hemskt det lät.
Vaknade runt 12 idag och fick då mat,
jag har typ inte ätit en enda "riktig" frukost på hela lovet eftersom jag alltid vaknar vid lunchtid och då har mamma alltid gjort mat. :)
Chillade bara och sedan följde jag med mamma till stan, hon skulle till sjukan så jag satt i väntrummet och glodde...
sedan mötte jag upp Emelie, var på teori och idag var det drygast ever..
bara 1 lektion kvar nu sen är det över, så då ska jag satsa på körningen istället!! :D

kom hem och lekte med Johanna, Jocke & Sara.
satt och snackade om allt möjligt en ganska bra stund.
det gillas!
nu har jag packat färdigt tills imorgon.
ska snart lägga mig isängen och kolla på några avsnitt av 2 and a half men! (Y)
Godnatt sötnosar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0