crazy night.

efter ett sms igår så bestämde jag mig för att följa med på fest i räppe :)
hos robin!
åkte bussen dit vid 8 tsm med Simone, Tove, & Romina,
kom dit och det var massa folk, väldigt stel stämning i början men efter en stund släppte det och det blev riktigt trevligt!
blev bjuden på dricka, hade inte en droppe med mig så det var ju bara att tacka och ta emot :D
pratade med massa folk, och ja gjorde liet grejer och sen frammåt tre tiden började folket dra sig hemmåt,
och då bestämde Simone & jag oss för att följa med en kille hem.
Han bodde på Hovshaga, vilket betydde att vi fick gå dit :O haha
kalla oss sjuka så det tog ungefär 1 timma :)
kom dit och kollade på tv, och snackade.
så har inte sovit nånting i natt, så är riktigt riktigt trött nu!
men dock en trevlig folk men liiiiite för mkt folk för min smak... (Y)

åkte därifrån 10 idag och vi åkte hem :)
stack direkt in till stan igen och åt middag hos Jali,
stupade i Jalis säng i två timmar. hann inte lägga huvudet på kudden innan jag dog.
åkte hem igen och sov 1 timma till och nu sitter jag här.
och strax ska jag sova för natten, hahaha!
<3

fanfanfanfanfanfanfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0