"det är konstigt att du inte tappar hår..."

det var precis vad min frisör sa idag...
haha, hon hade inte sett så slitet hår på länge.
Hon ville klippa mig jättekort och verkligen få bort allt det slitna
men det vägrade jag så hon klippte iaf 2 cm och nu är mitt hår jättekort tycker jag.. :(
går ungefär till axlarna!
hon rekommenderade verkligen att jag skulle köpa värmeskyddande medel som jag ska ta ihåret varje kväll eftersom jag plattar det.
och köra på hårinpackningar!

men jag får skylla mig själv att mitt hår är så extremt slitet,
har inte varit hos frisören sen oktober så.
:)

nu väntar jag på att Emil ska komma och hämta mig, så vi kommer till Lagan nångång.
Liseberg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0