Helgen i Kalmar.

fredag: var först på stan med Madde, vi hade det riktigt trevligt. längesen vi träffades, sen stötte man på Elin inne på Gina så hon gick med oss :)
mycket trevligt!
mötte upp Jali på stationen, tåget skulle gå 15,47. men kom inte ifrån Växjö förrän halv 5.
sen tog resan till Kalmar nästan 3 timmar...
det var nåt fel på nån kontakten mellan tågen så fick i början stanna varje kilometer..
och sen var vi fast i Emmaboda i 45 minuter innan vi kom därifrån.
så jävla sura var vi, dog av värmeslag på tåget, ingen aircondition...
Kom äntligen fram och blev hämtade av Simon & David. :)
åkte och badade i havet med massa andra folk,
stack och köpte mat och sen lagade vi maten direkt när vi kom hem.
Åt jordgubbar med glass till efterätt, spelade spel och drack & snackade & skrattade en massa
en riktigt bra fredagskväll (Y)

lördag: vaknade sent, solade lite på altanen och sen stack Jali och jag mot stan medan killarna skulle träna :)
då började det ösregna, och det menar jag verkligen. Vilket skyfall!!
tappade lusten att gå på stan så vi satt och väntade på att killarna skulle hämta oss,
åkte hem och kollade film och sov.
Beställde pizza och kollade på ännu en film medan vi åt :)
efter filmen satte vi igång bastun och bastade då och tog ett dopp ute i poolen medan det regnade.
det var riktigt mysigt :D
Efter bastubadet gick vi in och kollade på en "skräckfilm", det var den sämsta skräckfilm jag sett..
inte ens värt att kalla skräckfilm, så dålig var den!
Somnade som en stock efter den.

söndag: vaknade även denna dag ganksa sent,
åt en lång frukost och satt ute i den fina vädret och snackade en massa.
vi åkte till Vita Sand, ett jättemysigt ställe vid stranden.
låg där och stekte och badade i havet.
väldigt mysigt måste jag säga :) bortsett från att jag brände mig på ryggen igen...
jättevarmt i vattnet var det med, och det är ett extra plus (Y)
åkte hem och hämtade våra grejer och vi begav oss mot stationen och tåget hem..
sa hejdå till killarna,  :(
Innan tåget gick hann vi både beställa och äta mat på 20 minuter..
kom hem i Växjö vid åtta och jag gick till min moster i ösregn, och sov där!

En galet bra helg som jag gärna gör om igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0