Liseberg.

En dag på Liseberg igår :)
det var toppen.
bror, kusin, morbror & Håkans svärmor (Y)

åkte runt tio, stannade och åt mat på vägen, var framme vid 1.
sjuuuuuukt mkt folk, och varmt.
Hann dock inte åka så jättemkt för det var 55 minuters kö på nästan varenda karusell.
men en trevlig dag ändå :D
har aldrig blivit så blöt i FlumeRidern, åkte 5 i en stock och ingen av oss klarade sig från vatten.
Dyngsura alla 5, men roligt var det. haha
islutet spelade vi på massa hjul och jag vann inte ett skit hur mkt jag än försökte :(
sen la min kusin 40 kronor och vann stjärnvinsten på Marabou,
så jag fjäskade in mig lite så jag fick 2 choklad ^^
Åkte hem när det stängde och var hemma sent, stupade i säng !
Zzzzzz....
vaknade sent i dag och åt en jättegod frukost innan Emil och jag åkte hem från Lagan :)

nu sitter jag hemma och jag borde städa men nej det orkar jag inte.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0