morgonpigg?

Som jag sa igår så kom Jali & Klara hit, vi åt supergod mat.
Ja vi lyckades med den ;)
Vi kollade på film, var ute och gick och pratade och skrattade en massa.
måste erkänna att ingen av oss hängde med så mkt i filmerna för vi pratade mest.
De åkte hem vid halv 12 och då stack Sara och jag till Johanna för att sova :)
Det blev inte mkt sovande där, utan mest skratt, tills halv 4 då vi alla slocknade.
Gick upp vid 7 idag :O, Johanna skulle till sjukgymnasten och jag följde med henne.
vi åkte bussen hem där vi träffade Simone, alltid lika trevligt (Y).

Ikväll kommer Simon till mig, :)
och nu ska jag fixa iordning mig.
Ha en bra dag! ♥



Dagens outfit, letade fram mina svarta converse i garderoben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0