ny mobil!

Vaknade vid nio (!) idag efter bara fyra timmars sömn,
just nu är jag inte trött men höll på att somna gåendes innan i stan.

fick en ny mobil idag :D
riktigt glad är jag!
träffade emelie, vi gick och åt på Hong-Kong, riktigt riktigt gott var det. det var evigheter sen jag åt kinesmat :)
pratade en massa och hade precis lika kul som vanligt.
det började ösregna och där gick vi runt under ett paraply, äntligen har jag lärt mig att använda ett paraply!
haha
vid 5 var det dags att möta upp Klara utanför Askelyckan, vi tog en fika och pratade en massa,
det var trevligt att träffa henne eftersom vi inte har träffats sen skolan slutade. :)
En lång dag, och ikväll tar jag det bara lugnt, orkar inte göra nått annat!
ha det bra. Pussar! ♥


min nya älskling ;)
w995,
-8,1 megapixelkamera, konversationer för smsen, 8 gb minneskort & mkt mkt mkt mer! :D

Kommentarer
Postat av: Mahlin

som sagt, den mobilen vill jag ha baad! önskar mig den då jag fyller år, haha :]



alltså åh, det går sjukt bra med daniel! han har frågat om vi ska se harry potter och halvblodsprinsen tillsamans+ att i fredags så väntade han med mig på min buss tills den kom. söt som fan är han =)

2009-07-19 @ 19:11:38
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0