sång, skratt & regn!

Jag var uppe tidigt idag,
vid halv åtta.
kusinen väckte mig..

Var i stan en runda med moster och kusin,
åkte hem.
Johanna och hennes syster kom till mig :)
och vi åkte in till stan och var på allsång,
även hannah kom dit.
det var mycket trevlig stämning, ända fram till det började ösregna...
folk började lämna och ta sig hemmåt, klena jävlar! ;P
hade shorts (dvs helt fel kläder för regn) så vi tre satt och skakade av köld men vi hade roligt ändå.
vi sjöng och skrattade och blev blöta, men det var det värt ;D

tog bussen hem och mötte nån full tjej på bussen som bjöd mig på en öl.
haha, riktigt rolig var hon. fick även hennes nummer så jag kan ringa om jag vill ha dricka!
hahahah! :D
det var en trevligt bussresa hem.

godnatt.



tre genomblöta vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0