smile.

Har sedan i söndags sovit hos Johanna med Sara :)
Hon är ensam hemma så vi har haft det mysigt, singstar, prat & massa massa skratt!
blir nog att sova där ytterligare några nätter i veckan.

Nu håller jag på att städa, hela lägenheten!
bra jobbat carro (Y).
Har bara köket och mitt eget rum kvar nu (det jobbigaste av alla)
Tycker jag har varit riktigt duktig.
Så ikväll förtjänar jag en kväll med kompisar och god mat, vilket det ska bli.
Jali & Klara kommer  hit och vi ska äta kycklingfilé med klyftpotatis & bearnaisesås :D
Efter det blir det att kolla film!

Nu måste jag fortsätta städa, hörs ikväll för att se om jag lyckades med maten
haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0