2 juni.

vaknade runt 6 idag, och tog det allmänt lugnt på morgonen,
orkade inte stressa, vilket blev att jag nästan missade bussen.
åkte 7-bussen som vanligt,
Hade historia där vi bara kollade på film, nice.
geografi, sen hål till 12 så Jali och jag stack till stan och åt och köpte glass :)
tillbaka till skolan och ha psykologi, sen tyska.
slutade tidigare från tyskan så Jali och jag cyklade ner till Växjösjön och satt där och pratade och skrattade :D
haha vär längesen jag skrattade så mkt, du är bra min vän! <3

åkte hem, segade vid datorn en stund och sen somnade jag framför tvn.
hann knappt lägga mig för jag slocknade direkt!
snart kommer johanna och vi ska ut en sväng :)

Puss&kram


dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0