23 juni.

Mamma väckte mig idag och jag fick jordgubbar till frukost :)
det var riktigt gott kan jag lova (Y)
satt ute på balkongen och åt, med musik och en tidning.
sen var jag lite duktig och hjälpte mamma med tvätten,
hängde upp den och sen tog jag mig en promenad. :D
 träffade Mange vid macken,
pratade en snabbis med honom innan bussen kom.
åket till stan och träffade Emelie, <3
vi åt på pastabaren, och sen blev det en snabbis genom stan,
innan vi gick till Växjö Nya för att överleva adnra teorilektionen,
den var så seeeg.....
massa prat om parkering
Hur lätt kommer det vara att hålla reda på alla de miljoner olika skyltarna? ;O
haha.

nu sitter jag här och bara lyssnar på musik.
Ska äta glass med chokladsås snart, toppen!


outfit för idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar linnet :), mums m jordgubbar

2009-06-23 @ 23:49:24
URL: http://redbows.blogg.se/
Postat av: Mahlin

linnet är typ a la ginaT eller något? det känns som det ialla fall. haha ps, jag har hittat en som kan fixa min blogg nu woonderbart. en jättetrevlig kille ifrån umeå =)



haha nä jag kan nog inte sluta tänka på honom tror jag (a) vad gör du carran?! :D

2009-06-25 @ 19:46:04
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0