åseda.

en galen lördag i åseda,
det började med en bussresa med sjukt mkt folk ;O
kom fram och gick med tunga väskor,
kom till johannas mormor som är världens härligaste tant! :D
vi fikade, var ute och gick åseda runt typ,.
kom hem igen och började fixa oss, :)
johanna klippte lugg på mig, och visst det passar jättebra när jag har löshåret i men inte annars.
måste bara till frissan och fixa till det så blir det nog perfa (Y).
förfestade och vi hade riktigt kul, :D
kom till parken och där sprang alla iväg åt olika håll.
hannah och jag blev uppraggade av några killar som ville att vi skulle åka med i deras bil och dumma som vi är gjorde vi det, dansade uppe på scenen, och skrattade och pratade med massa trevliga folk :D.
gick hemmåt runt halv två tiden, tog en evgihet att gå hem,
stannade flera gånger på vägen, jag hade sjukt ont i fötterna efter att ha gått i klackskor hela kvällen.
gick barfota.
till slut var vi hemma och vi däckade direkt,
vaknade runt 11 idag och vi var ute och gick hela dagen, åt glass, drack massa vatten och schtekte i solen.
en bra dag :)
två jättebra dagar med de bästa tjejerna, jag älskar er! <3

bilder kommer imorgon,
pusssssss


Kommentarer
Postat av: Mahlin

haha ååh, kul. jag bar på 2 st skit tunga väskor när jag flög hem från london, inte kul någonstans. och det var en sån där jätte big rull-väska och sen ovanpå den la jag en mindre bag väska med all shopping haha. oj så tungt det blev :( hur är vädret hos er? det ööösregnar här, man hör bara hur regnet verkligen smattrar. sov till typ halv två idag, haha skönt :]

2009-06-15 @ 15:00:24
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0