bad & sol.

Vaknade vid tre idag,
men var vaken och grät mig tills sömns vid 06,20 imorse efter ett telefonsamtal...

Så åt, satt lite vid datorn & sen hälsade jag på Tove i macken
när hon jobbade.
sen ringde Johanna att hon satt utanför mitt och väntade, så jag tog mig hem
och vi cyklade ner till Mullavad och badade.
och jag hade ingen bikinin med mig så jag badade i Bh och shorts ;)
väldigt snyggt (Y).  NOT!
cyklade hem igen, och stack till Johanna och låg på studsmattan och lyssnade på musik. :D
sen cyklade vi till mig och hjälpte emil med en sak,
och nu är jag här ensam igen.
haha, och trött är ju det sista jag är så kommer nog bli en lång natt igen.
har man en gång vänt på dygnet blir det alltid så...



härlig bild på bästa johanna! <3

Kommentarer
Postat av: Mahlin

åååh jag vill å fara till mullavad å hälsa på tove på macken :D fan mmama måste boka biljetterna snart!



jag är peppad på ett förhålland med honom kan jag ju lova :]

2009-06-23 @ 20:24:12
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0