bambambaaaa.

dålig update här,
men har inte varit hemma.
igår sov jag rätt länge sen åkte jag till stan och mötte upp Jali,
vi spelade minigolf och haha har inte skrattat så mkt på länge.
vi båda sög ju riktigt, vilket var rätt roligt, man var ju inte ensam iaf. haha :D

efter det tog vi en sväng på stan och sen stack jag till Lina med Johanna en snabbis :)
god mat, och grattis Lina, 18 år idag! <3
hade sedan filmkväll med Jali och jag har aldrig skrikit så mycket under en skräckfilm nångång,
jag bokstavligt talat skrek högt, haha!
Idag vaknade jag vid 12, fast blev väckt tusen gånger innan av massa sms och samtal,
bäddade, åt lite och sen mötte upp mamma istan,
fick en tunika och ett linne,
åkte till citygross och handlade mat :)
hälsade även på Tove på macken en stund, trevligt :D

GRATTIS KLARA TILL KÖRKORTET!
nu kan vi åka på semester, haha (Y)




Kommentarer
Postat av: Mahlin

jag tycker ialla fall att du passade i det. haha jag minns första gångerna jag var nere i småland hade jag ju typ värsta kort hår och såg allmänt störd ut. därför ogillar jag att se mig själv i kort hår men samtidigt så måste jag klippa mig typ varann månad för att min hår växer som ogräs. suck =>



haha okej ja men det låter ju bra. åh jag är värsta taggad på sommarjobb, ska jobba med en jätte charmig kille som jag har pratat med och så vidare innan. han är go :) vi ska vara på samma avdelning och allt det äger haha.

2009-06-18 @ 19:12:00
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Mahlin

(denna kille pratade jag rätt mycket på introduktions dagarna. vi ska vara på sjukhuset på "geriatriken" och ta hand om gamlingar. och grejen är det att han har som agerat lite intresserat haha amen kan berätta på msn jao!)

2009-06-18 @ 19:13:50
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0