behind those eyes.

denna dagen har varit lång.
skolan började vid 8, kollade film,
sen hål till halv 11, engelska och även där ser vi film.
lunch, och sen geografi där man inte kan bli annat än uttråkad när Manne pratar om allt annat utom just geografi? :D
hade sprechen på tyskan idag och det gick sådär, haha. Jag vet inte vad jag sa jag bara babblade på lite,
men ett starkt G blev det iaf.
tog mig mot stan och mötte upp vänner på stationen.
tillslut var det bara Johanna och jag kvar, så vi satt och skrattade och pratade i busskuren i typ 1 timma,
innan vi gick till donkan.
vi gick mot Domkyrkan och kollade på Kungsmads bal (Y)
min bror var jättestilig! =)
tänk "bara" 1 år kvar tills det är min tur att gå på bal, herregud säger jag bara.
Börjar få smått panik redan nu..

nu kom jag precis från duschen, badade.
Rakade benen, hårinpackning och lyssnade på musik.
:)
Puss.

bilderna sen igår, skratta på bara :D



puss på mig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0