fina emelie. <3

var ju som sagt hos Emelie i onsdags natt,
och jag vet att ni vill läsa det här så bara fortsätt ;) haha.
möttes upp i stan runt 4, satte oss vid växjösjön, åkte hem och cyklade direkt 2,5 km
på tio minuter, hade bara tio minuter tills affären stängde så det var bråttom.
Hann precis fram och vi köpte godis & chips. :D
åkte tillbaka och åt, bastade och där satt vi och pratade om allt och alla :).
sen mös vi med film och gottiheter,
efter filmen låg vi och pratade och skrattade.
somnade runt halv 4 och sen vaknade nästa dag av att hennes huns Theo hoppade på mig.
hundjävel ;P haha.

Vi åt frukost ute, och sen gick vi till stallet,
hon tvingade mig att rida, japp ni hörde rätt! och hahahaha det var det roligaste på länge.
 det gick jättebra i början, och sen när jag skulle upp på hästen andra gången gallopperade den iväg och jag flög av :D
har inte skrattat så mkt på länge, men ett gott skratt förlänger livet? ;)
när vi var färdiga med det så plockade vi jordgubbar i hennes land,
eller det blev nog att vi åt mer än vad vi plockade..
gjorde iordning oss för stan,
åkte bussen in och sen köpte vi mat på pastabaren och satte oss vid sjön och åt,
mkt mysigt!
gick till teorin och sen efter det satte vi oss på stationen och åt glass :)
bra dagar med dig, du är hur bra som helst
helt underbar! <3 LOVE



 

hahahah bildbevis ;D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0