midsommar 09.

jag åkte in till Jali vid ett, gjorde iordning oss, tog bilder och när vi skulle gå mot stationen började det ösregna.
jag svor och var livrädd att håret skulle bli förstört, men det klarade sig bra :)
äntligen ombord på tåget, vi kom fram till Kalmar. blev hämtade av Hogge och David, åkte och hämtade Rolle sen var vi på väg till midsommarfiradndet =).

väl framme 40 minuter senare mötte nån Simon upp oss. sen kom det lite folk till,
gick och hälsade på alla. vi fixade iordning laptopen och högtalarna och sen började drickandet.
Simon och jag cyklade till hamnen och kollade på solnedgången, (Y)
det gick lite för fort för min del, så vid 9 var jag stupfull och mådde åt helvete ;D
men efter nån timmar började jag dricka igen, haha.
dans, skratt & prat, kunde inte blivit bättre :D
på natten blev det dans inne i köket, och katastrof...
Jonas hittade en musfälla och skulle då klämma den lite här och var,
och fyfan vad han skrek medan vi andra skrattade :)
däckade/somnade runt 4 tiden..
en galen kväll med roliga människor!

dagen efter var det inte lika roligt,
vaknade runt tolv efter för lite sömn...
jag vaknade hela tiden under natten, så mitt huvud var tungt, jag mådde illa och jag kände mig som världens äckligaste människa.
då var vi tvungna att städa, så Jali och jag tog hand om disken, och fyfan det var inte roligt nånstans.
sen blev det ett glasspaket på 36 glassar som 7 personer delade på, dagens lunch (Y)
åkte till Kalmar till David, där vi fick en riktig middag, vi kollade på film och sen tog jag tåget hem vid 8.
var hemma efter tio och då mötte vänner upp mig :)
somnade nästan direkt där efter.
MIDSOMMAR 09 WAS GOOD!


 





haha, en del bilder är fulare än andra ;D

Kommentarer
Postat av: Mahlin

haha okej, ja det är nog så att ditt hår växer fast du inte märker det :)



haha, jaa jag har ju berättat nu! åh, jag är så taggad på att det ska bli nåt mellan oss. han är så fin :)

2009-06-21 @ 19:58:10
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0