Sommarlov.

Nu äre sommarlov :D
känns dock inte som det, men vafan. Är det lov så är det!!
inga sura miner här inte!

igår var det student hela dagen lång, Katedral sprang ut.
johanna, hannah  & jag sprang och letade present till Erika,
hittade tillslut och vi hade inga pengar kvar.
Så vi plockade blommor, som dock vissnade ganska fort,
haha men kul hade vi. Kom även på en dikt som vi skrev ihop till blommorna :)

åkte till erika där det var studentfest,
det var trevligt. mkt skratt och mat =)
Johanna följde med mig hem en stund för vi skulle prova kläder,
och det gick inte en minut utan att vi skrattade. <3


idag var det bara kyrkan och nu sitter jag hemma igen,
huvudet dunkar för andra dagen irad.
kanske till Linda ikväll dock, det kan bli kul :)
Pussss

haha dikten som JAG kom på :)
kanske borde bli poet? ;)


Kommentarer
Postat av: Mahlin

både tove och jag skulle göra rätt mycket förra sommaren tror jag, och så blev det 9 dagar endast då ingen gjorde något. det fanns inte mer tid än det till att träffas så det söög getballe. jag kommer typ inte ha någon sommar förrän jag träffar henne, vädret här suger plus att ALLA som jag känner är borta helt seriöst! inte alls kul, typ depp till tusen :( men ska ringa henne idag någon gång och planera lite :)

2009-06-12 @ 13:05:52
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Mahlin

regn är ju endå rätt mysigt tycker jag :) men jag börjar bli less. nu är det typ bara molnigt x tusen här. blir typ att sitta och spela the sims3, haha mitt liv typ :]

2009-06-12 @ 14:19:18
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0