Student.

Har inte skrivit här på länge nu,
men jag har inte haft tid.
imåndags var det klassfest & igår tog min bror studenten. =)

igår gick man upp vid nio (huvudvärk som satan och illamående) annars var jag på strålande humör.
Emelie hade sovit hos mig. <3
duschade och gjorde iordning mig, sminkade mig, plattade & lockade håret.
tog på mig klänning och allt, haha. åkte in till stan, till Kungsmad där Emil sprang ut.
gick till stan och mötte upp Johanna och Marielle, kollade när studenterna åkte flak,
gick en sväng med hannah, åkte hem där festen skulle vara.
Gästerna kom, jag serverade champagne som välkomstdrink :)
åt jättegod mat, jättegod tårta, pratade med alla släktingar, firade såklart Emil, sjöng, skrattade och hade det allmänt trevligt.
Kramkalas med släktingarna innan de åkte hem,
sen skulle man städa, mindre kul.
kom hem och hade riktigt ont i fötterna, gått i klackskor hela dagen.
fötterna bara dunkade..
men en riktigt kul dag annars :D
Grattis broder till studenten!! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0