you're great.

onsdag,
skola två lektioner idag.
sket i matten, orkar verkligen inte.
Nu kommer säkert Gunnar ringa hem till mig..
eftersom jag varken sett resultatet av mitt senaste prov,
eller haft betygsnack, men jag skiter fullständigt i det!
mötte upp johanna i skolan, vi tog bussen ner till stan.
jag gick och åt och vi pratade en massa =)
gick till stationen för vi orkade inte göra så mkt annat.
låg på en bänk och skrattade, så fjantiga var vi. ;D
men det var kul ändå!
följde med johanna till sjukgymnasten,
oh herregud. Trodde verkligen inte att jag skulle reagera som jag gjorde.
Jag kunde knappt vara kvar i rummet..
när hon tryckte och kände på Johannas ömma punkter,
och jag såg hur hon ont hon hade.
det var jobbigt...
keep smiling Johanna, du är stark! <3
en bra dag med bästa johanna,
du är great, glöm inte det! <3

nu ska jag kolla film tror jag :D
ledig imorgon!
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Mahlin

haha åh hälsa tord från mig och fråga om hon blev nöjd med klänningen ;) fast hon lär väl ringa mig idag insåg jag nu för hon kommer ju hem idag! vi ska planera min resa till småland. jag siktar på att belägra mig hos tove 2-3 veckor haha. vi träffades fan bara 9 jävla dagar förra sommarlovet väldigt mycket för litee! :( vad är åseda för place då? :D

2009-06-11 @ 14:14:49
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: johanna

du är så JÄVLA bra ! <3

2009-06-11 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0