10 mars.

Ingen ork till skolan idag heller...
så det blev att vara hemma.

Vaknade vid nio första gången av att mamma ringde, sen var jag vaken nån timma sen somnade jag om och sov till tolv :) riktigt skönt, men jag kommer inte kunna somna ikväll.
Jag har kollat på oth hela dagen, :D
har även lagat mat, kors i taket. Det händer inte för ofta måste jag säga.
haha.

Nu blir det duschen och sen "den rätte för Rosing"
Puss!


hahahaa, jag hittade en ful & gammal bild på mig sen början av ettan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ofta du kan göra mat da?

2009-03-10 @ 22:20:02
Postat av: Carro

men din lille jävel, du tror att jag inte kan nått? ;D haha

2009-03-10 @ 22:23:18
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0