12 mars.

Torsdag igen.
skola, började med historia där Anna och jag hade jävligt bra teamwork i datasalen :) yeeey!
sen var det hål där jag satt och snackade skit med Eric & Jennie.
Dags för engelskaprov där det gick bra, känns så iaf... men får ju se hur det går sen.
Geografi och sen slutade jag. Jag plus alla andra i vår klass utom Jali sket i tyskan idag eftersom vi skulle ha världens läxförhör...men sen får man ett sms av Jali som säger att läxförhöret är till på tisdag.. Fyfan för Kober!

Gick ner på stan och kollade hårfärg,
MÅSTE färga håret innan lördag för då ska man träffa alla släktingar och jag har världens jävla utväxt :( haha
Köper imorgon :)

Nehe.. skriver mer sen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0