3 mars.

vilken otroligt seg dag.
Vaknade vid sju och låg då kvar isängen en stund.
Johanna kom till mig vid åtta och vi gick till bussen,
och vem träffar man inte där om inte Mange? :D
det var mkt trevligt måste jag säga.

Skolan som vanligt då och sen var det två föreläsningar....
en på tyska där tjejen pratade om Schweiz i 1h och 20 minuter, jag var nära och skjuta henne.
men tur att man har kompisar som man iaf hade lite roligt åt (:
direkt där efter så var det information om projektarbete och Jali och jag fick värsta bra idén..
Tågluffning! :D

Åkte bussen hem,
sen har jag bara tagit det lugnt hela dagen,
Nu måste jag plugga matte, har prov i morgon i 2,5 timma på Teknikulm (?!)
kommer gå skit!
men först måste jag kolla på "den rätta för Rosing"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0