4 mars.

Matteprov idag,
haha vilket skämt!
det gick precis som jag trodde...åt helvete!
Jag svarade på två uppgifter på B-delen.
jag kanske tar det som ett skämt, men det är jobbigt när det inte går bra i matten...

Sen var jag klar med provet runt kvart i tio, då gick jag och Klara ner till stan och jag köpte en väska :)
nice!
Sedan så gick vi tillbaka till skolan och hade en lektion på 20 minuter. suck!
så onödigt att gå tillbaka till skolan, vi gick ner till stan igen och åt :D
riktigt hungrig var jag då.
och vi såg magnus uggla inne på Koh Thai,
jag vet att typ ingen av er kommer tro på det, men det är faktiskt sant!

Nu ska jag plugga engelskaglosor!


väskan som jag köpte idag :)


Kommentarer
Postat av: Pella

Hahah.. jag såg er när ni sprang in på Gina, men ja hann inte springa efter :D haha

2009-03-05 @ 15:44:14
Postat av: Carro

Men det skulle du ju ha gjort :P haha

2009-03-05 @ 18:50:15
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0