bra kväll med vänner.

everybody lies...

hos Johanna igår då med bra vänner:
Hannah, Lollo, Jocke, Totte, Tobbe, Simon, Martin & Sara.
vi myste med värmeljus och tedrickande under earth our, pratade, skrattade.
Det slutade med att alla tio tog plats i Johannas dubbelsäng.  :D

Under kvällen ett tag blev jag dock dålig, jag var hur varm som helst, ögonen började rinna,
näsan rann och jag orkade ingenting så jag tog febern och den visade sig då 39 grader...
och jag som trodde att jag var på bättringsvägen, men icke!

det var en trevlig kväll iaf, som jag tycker borde göras om :)
och du skippa skitsnacket, okej?!?
jag orkar fan inte med att du ska snacka hela jävla tiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde kolla upp hur det verkligen är först innan du antar, just so you know,

2009-03-29 @ 14:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0