måndag.

har sovit tre timmar inatt, kan ju inte sova om nätterna för den där jävla armgrejens fel :S
så obekväm..

sov till halv tio idag, sen släppte jag armen lös haha för att jag var tvungen att klä på mig och så och det skulle jag inte ha gjort, inte bra alls. Ont som fasen. Sen blev det sminkning med högerhanden och det blev ju som det blev, helt fel men vafan det fick duga.
Johanna kom dock hit vid tio och plattade mitt hår, haha tackar =)
Hannahs pappa kom vid halv 11 och vi åkte till skolan.
hade utvecklingssamtal idag och jag måste verkligen lära mig att sjukanmäla mig om jag nu är hemma, annars ryker mitt studiebidrag :O hoppsan!

Jag borde egentligen plugga som en galning eftersom jag har två stora prov i veckan, men jag vet ju inte om jag kan göra dom så..
<3


ja, hur snygg känner man sig när man går runt såhär i skolan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0