Måndagkväll..

Det är måndagkväll igen, det är inte klokt vad tiden går snabbt.
Efter skolan stack Jali och jag ner till stan som sagt och vi kollade runt lite.
Jag såg två jättesnygga adidaskoftor som jag sååååå bad vill ha! Måste bara bestämma mig för en :)
sen ska jag nog köpa en jävligt nice väska som jag såg.

Jag måste verkligen hitta en bikini med, var inne på HM eftersom jag såg några stycken på nätet igår.
men rätt färg fanns inte inne så jag ska nog beställa, men den hinner tyvärr inte komma tills på fredag (ska simma med skolan då) så jag får fortsätta att kolla runt.
:)
Solade även idag, det var nice att få lite färg. Slipper vara likblek, haha
Seg kväll, tiden går ju inte frammåt.
Puss!


en av koftorna som jag vill ha


och den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0