Plugg & Chuck.

som jag skrev innan så lovade jag mig själv att plugga och det gjorde jag med.
Satt i nästan två timmar och läste igenom alla sidor i naturkunskapsboken och skrev ner det viktigaste.
så det var duktigt jobbat :)

Efter det så belönade jag mig själv med att kolla några avsnitt på Chuck, en serie som är riktigt bra!
nu är klockan snart halv tio och denna dagen har gått riktigt sakta.
ingen skola för mig imorgon heller för jag känner mig inte riktigt bra, så då har jag verkligen tid till att plugga, och det måste jag verkligen göra
för jag har ett idrottsarbete som ska in då med, så det får jag göra =)
nu ska jag inte tjata längre.
Godnatt!


åh, gud. Jag älskar verkligen one tree hill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0