tjohej.

Vilken jävla dag. Så seg och jag har ju inte mått för bra alltså. :(
huvudvärk, trött och allmänt seg.

Ja igår var man ju på den där 40årsfesten, och det var fan riktigt kul :D
god mat, massa godis och tårta. Jävligt roliga konversationer hade vi med, haha.
Sen så kom man inte hem därifrån heller utan var tvungen att sova över.
men det var helt okej det med fan. Hade det trevligt på kvällen, spelade massa sällskapsspel, satt och snackade en massa och så =) drack även en hel del.
Sen somnade jag runt halv två..
blev upptvingad vid halv nio idag och då ville jag bara dö...
åkte till Ljungby och fick mat hos en av mina mostrar. och jag som helst av allt ville sova och åka hem var tvungen att vara trevlig, haha men det lyckades jag med  :)

kom hem och var ute en sväng. och nu sitter jag här och kollar på Beck,
och äta måste jag göra med.

Kommentarer
Postat av: Marrus

haha hör jag inte lite klag? ;D

2009-03-16 @ 14:20:25
Postat av: Carro

haha joo, men vafan där var jag faktiskt tvungen att klaga lite ;D

2009-03-16 @ 17:41:45
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0