Torsdag.

vaknade upp till solsken, och det är underbart.
Så ska det vara, jag blir så himla glad =)


vi skulle ju börja vid åtta idag som vanligt, och så kommer man dit och läraren kommer inte så vi fick inställt.
JIPPIE, verkligen när man inte börjar nästa lektion förren vid halv 11...
och sen mötte man läraren i kordidoren och han säger att han var tvungen att köra sin dotter till sjukhuset. okejdå, det kunde jag faktiskt godta :)
engelskan där vi kollade på nån bögfilm :O geografi där vi kollade på film, tyskan där vi fick info om berlinresan, det är snaaaaart dags! så jävla kul ska det bli! :D

Övningskörde idag, har inte gjort det på ett tag så det var kul :)
det gick hur bra som helst!

hade även plugginspiration idag, så skrev ner min uppsats på en halvtimma...
haha det händer inte ofta.

 
klaras übersköna kofta som jag har lånat.
& yes jag vet, jag borde rengöra min spegel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0