5 maj.

Hejsan!

Idag så har jag varit en dålig människa,
jag var inte i skolan.
Jag vaknade vid nio och gick upp och åt en jättegod frukost och tog det allmänt lugnt.
bussen ner till stan från pappa gick vid 10.20,
tandläkaren vid 11 där jag fick positiva nyheter. Ta bort tandställningen om ungefär två månader. :D:D
YEEEEEES!
pappa hämtade mig och vi spelade bowling med hans arbetskamrater, och självklart är jag grym på bowling.
åkte och växlade mina pengar till Euro, köpte hårfärg och sen åkte jag hem.
Har fått en ny säng idag med, en dubbelsäng. :) Nice!
men måste dock fixa madrass till den innan den kan användas..

Grattis Marcus till körkortet! =)

Pusssss&kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe då får man ju tacka =)

2009-05-05 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0