bilder från helgen.

 
lördagens kläder :)





Kommentarer
Postat av: Mahlin

okej fan vad härligt! :) tack. jag är helt sjukt nöjd med hela london resan & shoppingen från london känns som att jag nästan har en ny garderob men nu när jag har kollat på kläderna några gånger känns det endå som lite haha jag är störd. dock så måste jag endå köpa nya galgar för att det finns verkligen inga som inte används haha, kris där. bilder från resan kommer att dyka upp snart, är det bara det att jag inte har tiden till att fixa ett snyggt kollage just nu men du får hålla tillgodo med det som finns på bloggen nu;) allt bra med dig annars? :)

2009-06-02 @ 12:31:50
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0