brist på annat.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -
nej
Har du någon kille just nu? -  nej
Har du dumpat någon? - jaaa
Har någon dumpat dej? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - japp
Vem kysste du senast? - emil (inte min bror)
Vem kramade du senast? - jali
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - noway

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -
nja, sådär. kunde engagera mig bättre ;D
Har du bra betyg? - duger :D
Har du fått göra om ett prov någongång? - Yes.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - japp
Sköter du dej i skolan? - Jodå. lite skolk då och då ^^
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Jajamensan, självklart
Haft mobilen på lektionstid? - Aldrig :D (A)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? -
 4, fast mamma och jag bor bara ihop
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - ja, mamma
Trivs hemma? - Kan inte klaga ;)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - jaaa, när jag bråkat med mamma
Har skrikit och slagit din mamma? - bara skrikit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - njaaa
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - japp
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Självklart!

VÄNNER:
Du har vänner? -
eh, nej?
Du brukar vara med? - måååååååååååånga
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Absolut!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Hahahaha! Ja, varför skulle inte de vara okej?! xD.
Har du pussat någon av dina kompisar? - japp det har jag
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Ehm, nej? :o
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? -
almost
Putar med läpparna på kort? - aldrig faktikst
Tar kort på dina bröst? - varje dag ;D jag älskar mina bröööööst :O
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - nej
Du har kysst en tjej? - jajamensan, det har jag
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? plattar håret gör jag iaf.
Ditt hår e knallblont? - nej, brunt!


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -
Ja.
När drack du alkohol senast? - idag
Vad var det för sorts alkohol? - öl
Brukar du dricka alkohol? - Ah.
Har du druckit öl? - Japp,
Tycker du om öl? - nej inte så
Har du varit full? - haha jaaa.

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? -
klubba, tuggummi, och smink (A)
Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? - jamen självklart? :O
Varför gör du sånt här? - brist på annat?
Det är inte okej med att vara kriminell? - ?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej
har du suttit i fängelset? - nepp
Vill du hamna i fängelset? - nej det vill jag ej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? -
nej inte vsad jag kommer på
När grät du senast? - förra veckan
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nej
Du har slagit ner någon? - nej
Du har skadat någon med flit? - Ja.
Har du någon viljat döda någon? - Yes.
Vem bråkade du senast med? - mamma
Du har blivit våldtagen? - men jaaa, varje helg i samma park!

ÖVRIGT:
Motto? -
lev livet, det går inte i repris
Film? - finns många bra ja
Musikgenre? - beror på vad jag känner för
Lyssnade senast på? - Ronny&ragge, hahahaah
Var det här kul? - nej, men hade inget annat att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0