en händelserik dag.

det kan man verkligen säga! :D
åkte iväg, först till stan och sen vidare ut till Hovmantorp typ,
jag, hannah, johanna, jocke & martin
var framme 1 timma för tidigt, låg i solen och schtekte.
teatern började vid 15.00 och var slut 17.30.
skulle åka hem med bussen vid 17.55...trodde vi.
den kom aldrig, vi stod och väntade och jag blev otålig,
det visade sig  att bussen gick bara under sommaren.
HEJA! och nästa buss gick två timmar efter.
fick skjuts av marie in till stora staden hovmantorp tsm med martin & jocke.
så där gick vi till ica och köpte lite grejer och satt ute och åt och väntade på bättre tider.
bussen kom och vi kom äntligen till stan!
gick av vid Katedralskolan, vilket det finns rätt rolig anledning till ;)
gick ner till stan, gick vidare mot Max och stannade där för att pojkarna skulle äta,
gick till bergsnäs och sprang till räppe för att nästan missa bussen!
kom äntligen hem ! :)
vilken händelserik dag, right? :D

nu är jag riktigt jävla trött,
har gått mkt mkt idag.
så godnatt.!


Kommentarer
Postat av: Mahlin

hej!:) tänkte bara säga att jag är hemma från london nu. vad har du sysselsatt dig med under tiden jag har varit borta då? =)



hahaha åh det där med bussen låter som mig och tove. när vi skulle hem från stan någon gång skulle vi ta en buss hem men den kom aldrig, senare visade det sig att vi (tooove) hade läst fel och att den bara gick på sommaren :(

2009-05-31 @ 12:34:15
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0