helg.

dagen började med nationella i engelska B, som jag tyckte gick bra.
fast det vill jag inte heller säga, för då går det säkert dåligt.
men hörförståelsen var iaf lättare än läs!

dagen fortsatte som vanligt och jag tror att mina klasskamrater ville slå mig
för det ända jag har gjort i dag är att gå runt och klaga på hur ont jag har av träningsvärken, haha.
ikväll vet jag inte vad som händer, blir nog att skriva min packningslista till tyskland.
tänk, på tisdag bär det av! :D WIHO!

just det ja,
ett liten kommentar från Simon idag.
han tog tag i mitt ben och började lyfta upp & snurra mig,
och sen ville han göra det ännu en gång.
och då lät det såhär:

Simon: Carro, hur tog jag dig första gången?
Jag: HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0