i'm back.

Jag har inte skrivit på ett tag nu och det beror mest på att jag inte har haft lusten att skriva...
vet inte varför men skit i det nu, för nu är jag tillbaka! :)

de senaste dagarna har jag umgåtts med vänner och bara haft det bra,
vänner är nog det bästa som finns! <3
vet inte vad jag skulle gjort utan dom.

nu sitter jag och kollar på extreme home makeover, det programmet är riktigt bra
människor som gör allt för att göra så att en familj får det bra, det är så rörande!
några tårar kommer med måste jag erkänna.
idag blir det bara att ta det lugnt, måste skriva min idrottsinlämning som ska vara inne imorgon.
och sen måste jag ta tag i att städa lite grann. haha

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0