johanna adolfsson.

måste bara berätta om min vän johanna.
en underbar tjej som alltid har ett leende på läpparna, hon sätter alltid sina vänner före sig själv.
en tjej som jag alltid kommer att lita på vad som än händer,
jag är lyckligt lottad som har dig runt mig, att jag kan komma till dig om det är nått som tynger mig,
jag känner mig trygg med dig. Vet att jag kan gråta ut hos dig om det skulle behövas.
jag litar på henne till 100%!
Vi pratar om precis allt, vi delar skratt och tårar.
Har aldrig en tråkig stund med dig, vi är helt galna tillsammans.
du vet att jag finns för det, no matter what!
en finare vän får man leta efter.
jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: johanna

ÅH :') carro, du är en av världens finaste tjejer !

TACK för att du finns för mig, och att du hjälpte mig igår, ditt sms till honom, det hjälpte verkligen ! ikväll ska vi festa satan tsms !:D I love you <3

2009-05-22 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0