monday.

sovmorgon idag, gick upp vid 10 efter tio timmars sömn,
riktigt skönt! Hade psykologiprov i skolan vilket gick bra, eller det kändes iaf bra.
Läraren kom inte till samhällslektionen så vi gick, sällskapade med Ramona & Olivia ner till stan.
mötte upp Johanna på stationen, träffade på Veronica. kul för har inte träffat henne på evigheter.
Sen den alldeles underbara Emelie, det var riktigt roligt. <3
åkte hem, johanna & jocke kom till mig.
åt glass, solade, tog massa bilder, kollade på fotboll. :)
gick hem och träffade marcus & petter. det var trevligt tycker jag.
pratade en massa och sen åkte jag med de två till stan och köpte glass i stan.
:D
en riktigt trevlig dag blev detta tillslut.

nu borde jag egentligen plugga lite grann, har idrottsprov i morgon och har inte pluggat nånting.
bra carro!


dagens outfit.
 


<3!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0