one tree hill.

Jag sitter här och tårarna bara rinner.
jag har just kollat på det sista avsnittet av oth någonsin (verkar så i nuläget iaf)
det var sjukt bra och sorligt och fyllt med glädje!
hur kommer jag klara mig utan att ha min favoritserie att kolla på?
Jag vet det låter patetiskt men jag har följt serien från start och kollat på varenda avsnitt minst 10 gånger,
så jag tycker det är sorgligt att det bara slutar.

-  so take a look in the mirror and remind yourself to be happy,
cause you deserve to be, belive that!
and belive that dreams come true everyday
cause they do!

det sista som sas i one tree hill.


Nu ska jag faktiskt sova,
jag är sjukt trött
Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0