thursday.

dagen började med ett jävligt jobbigt pass på friskis&svettis
och nu börjar träningsvärken komma.. AJ!
rörde fan varenda liten del av kroppen på det där passet...

klara och jag duschade och lunchade hos olivia, det var trevligt =)
tog bussen till skolan, vilket var helt onödigt för min del för Rebecca kom och sa att jag skulle ha prov, som jag absolut inte visste om så jag rymde skolan, haha (A)

åkte buss hem och blev sittande i trafiken i 40 minuter extra tack vare nån olycka..
kom till slut hem , duschade vilket var dagens bästa.
Johanna kom till mig och har nu vatt med henne hela kvällen.
vi har filmat & spelat in när vi har sjungit. hahahah

nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska snart sova.
måste ju vara redo för nationella i Engelska B imorgon...
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0