trött.

Idag började inte dagen bra,
försov mig, vaknade 10 minuter innan bussen gick.
hoppade upp från golvet, låg på golvet eftersom Emil fick låna min säng :)
tog på mig kläder och satte upp håret i nån ful tofs.
sprang till bussen, så hann gjorde jag iaf!

hade historiaprov först av allt, vilket var sjukt lätt. helt onödigt att plugga så mkt som jag gjorde igår.
sista provet i historia i mitt liv :D
skrev min svenskauppsats på hålet så jag blev färdig med den :)
sen var det fim på engelskan, sjukt bra & sen äcklig lunch och en chill geografilektion.
fick sluta vid ett idag eftersom det var Rygbymatch mellan Katte och Teknikum och självklart vann vi! :D
go katedral!
trots att Teknikumlaget sprang genom våran skola och va kaxiga...

kollade på matchen lite, och heja vilka taklingar.
Klara och jag gick mot stan och jag köpte en jacka och en tröja.
åkte hem och nu sitter jag här och gör ingenting..
Gud vad jag babblar,
hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0